söndag 3 november 2013

Lite höstbilder och en tjuvtitt

Jag har inte bara virkat i höst, jag har gjort lite annat också. Jag gillar att göra blomsterkransar och dylikt och när det är höst är det extra skoj att göra dekorationer tycker jag. Här är några bilder på vad jag har gjort denna hösten. Jag har ju bara inte blivit färdig att visa det här på bloggen.





Jag utlovade en tjuvtitt i rubriken. Det är nämligen så att jag har gjort en liten vätte. Fast denna gången har jag bestämt mig för att sälja mönstret. Så om ett par dagar hoppas jag att jag är färdig och kan lägga ut mönstret till försäljning här på bloggen. Så här ser den ut Skogerödvätten.



Ha det bra så länge! Åsa

2 kommentarer:

  1. vad vackra lövroser du har gjort.blir spännande se ditt mönster hoppas man kan köpa det genom sätta in på konto jag klarar inte betala över intenet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack, jag tyckte det var kul att göra lövrosor, så det blev ganska många sådana i år :)
      Jo jag har tänkt att man ska sätta in på konto, är väl enklast så, jag är inte så haj på det där själv. Är allt lite nervöst att lägga ut ett mönster till försäljning.
      Ha det bra! Åsa

      Radera